30 Mayıs 2012 Çarşamba

Merhaba!

Uzun süredir bir blog açmayı düşünüyordum. Kısmet bugüneymiş. Kendim çok yazmayacağım. Bu blog Uzun Vade Yatırımının önemini ortaya çıkaran örneklerle geliştirilecektir. Kimi zaman bir forumdan yazı, kimi zaman bir gazeteden haberle blogu geliştireceğiz.

Uzun vade yatırım gerçekten çok önemli. Ben bu yatırım mantığını ancak 28 yaşımda farkettim. Borsaya öcü olarak bakanların bakış açılarını değiştirmek için olacak bu blog.

Borsa al-sat için girilmekdikten sonra en iyi yatırım aracıdır. Uzun vadede karşılığını alırsınız.

Her ay kenara 50-100 atabiliyorsanız, ihtiyacınız olmayan parayla yatırım yapabilecekseniz, bu yatırım mantığı size en uygun olan ve en çok getiri getirecek olandır.

Artık ben susuyorum, örnekler konuşsun...

Alper Ünsal GÜNDOĞDU

https://twitter.com/alperunsalg 

3 yorum:

  1. rica etsem bir kaç örnek şirket söylermisiniz.

    YanıtlaSil
  2. bütün arşivi okudum en çok bambu hikayesinden etkilendim ... gerçekten de ilk başlarda kartopu kadar olan yatırımlar 5-8 yıl sonra çığa dönüşüyor... burada önemli olan ortak olunacak şirketleri iyi araştırmak.. internette temel analiz ve teknik analizle ilgili pek çok bilgi mevcut...şirketlerin bilançoları bu şekilde okunup karar verilebilir... bence herkes kendi araştırmasını yapıp kendi kararını vermeli.. ben şahsen şirketlerin geçmiş temettü dağıtımını, hisse değeri performanslarını, sahiplerinin kim olduğunu dikkate alıyorum ve bütün yumurtalarımı aynı sepete koymamaya çalışıyorum...ayrıca bu süreci bir hobi olarak görüyorum ve insanın hobilerinden para kazanması çok güzel bir şey.. insan parasını nasıl değerlendirebileceğini öğrendikçe tasarruf bilinci de artıyor...
    bugün artık devletler bile varlık fonları aracılığıyla temettü veren şirketlere ortak oluyor... bu yatırımların ülkemizin kalkınması için de çok önemli olduğunu unutmamak gerekiyor...
    blog için çok teşekkürler çok güzel bir arşiv olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Bu güzel blog yazılarını hazırladığınız için teşekkür ederim. Uzun vade yatırımına yeni başlamış biri olarak bu yazılardan güç ve motivasyon aldığımı özellikle belirtmek istiyorum. Borsada psikoloji nin en önemli unsur olduğunu anlamış biri olarak ve trade ederek bir yere varılamayacağını da tecrübelerimle anlamış biri olarak buradaki yazılarınız tecrübeler benim için oldukça önemli. tekrar teşekkür ederim..

    YanıtlaSil